ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАС
АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ:
ТОВ «КЛЄВЄР»
49005, м. Дніпро, вул. вул. ВУЛ. ЛЕВКА ЛУК'ЯНЕНКА, буд. 18
МФО UA103052990000026001050232604
Код 317806004654
АТ КБ"ПРИВАТБАНК" МФО 305299
тел. 0 800 3000 43
Нижче ви знайдете інформацію про юридичні умови, які визначають права та обов'язки користувачів при використанні сайту та придбанні товарів. Купуючи будь-який з продуктів на spalerna.com.ua або користуючись нашим веб-сайтом, ви погоджуєтеся з цими умовами та положеннями.
Для будь-яких запитів або допомоги, будь ласка, звертайтеся до нас електронною поштою за адресою [email protected]. Ми тут, щоб допомогти!
Ці умови визначають правову базу (Умови), що регулює продаж Продуктів, представлених на нашому веб-сайті (Веб-сайт).
Наші Політика конфіденційності, Оферта, Оплата і доставка і Політик Cookies є невід'ємною частиною цих Умов. Відповідні гіперпосилання на цю інформацію містяться в цих Умовах.
Ці Умови застосовуються до будь-якої угоди (Договору) між нами щодо продажу Продуктів. Будь ласка, уважно ознайомтеся з ними та переконайтеся, що ви їх розумієте, перш ніж розміщувати замовлення. Ми рекомендуємо роздрукувати копію цих Умов для подальшого використання.
Термін «Клієнт» означає будь-яку юридичну або фізичну особу, яка користується сайтом або здійснює на ньому покупки.
Клієнт погоджується надати повну і точну інформацію в формі замовлення (включаючи ім'я, адресу і т.д.). У разі надання невірних даних, Клієнт несе відповідальність за будь-які збитки, що виникли в результаті цього.
Ми залишаємо за собою таке право:
- Вносити зміни до веб-сайту або призупиняти його роботу (тимчасово або назавжди) без попереднього повідомлення.
- В будь-який час змінювати ці умови надання послуг. Будь-які внесені зміни набувають чинності з дати публікації (вказаної внизу цієї сторінки). Клієнт несе відповідальність за перегляд останньої версії кожного разу, коли він користується веб-сайтом.
Ваш доступ до наших Веб-сайтів та їх використання підпадає під дію нашої Оферта.
Ми обробляємо вашу особисту інформацію в суворій відповідності до нашої Політики конфіденційності. Ми закликаємо вас уважно ознайомитися з цією політикою, щоб забезпечити її чітке розуміння.
Протягом усього процесу оформлення замовлення у вас є можливість виправити будь-які помилки. Будь ласка, знайдіть час, щоб переглянути своє замовлення на кожному етапі, щоб мінімізувати можливі помилки.
Після оплати вашого замовлення ми автоматично приймаємо його, що означає укладення договору між нами. Якщо ви обрали післясплату для вашого замовлення, договір укладається в момент підтвердження вашого номеру телефону.
Після передачі вашого замовлення в службу доставки, ви отримаєте відповідне СМС-повідомлення для відстеження відправлення.
Ціни, вказані в картках товарів на нашому сайті, відображають вартість мінімальної доступної площі замовлення (0.25 м²) з найпопулярніших пропонованих матеріалів.
На кінцеву ціну виробу впливають різні фактори, включаючи площу замовлення, обраний матеріал і будь-які додаткові опції, обрані під час оформлення замовлення.
Після отримання замовлення ми регулярно переглядаємо ціни на продукцію. Якщо буде виявлено помилку в ціні на замовлені вами товари, ми негайно зв'яжемося з вами, щоб надати вам можливість продовжити покупку за виправленою ціною або скасувати замовлення. Ми відкладемо обробку вашого замовлення до отримання вашої відповіді. Якщо ми не зможемо зв'язатися з вами, використовуючи контактну інформацію, вказану при оформленні замовлення, ми вважатимемо замовлення скасованим і повідомимо вас про це в письмовій формі.
Всі ціни вказані в гривнях. Оплата доставки здійснюєтья за тарифами перевізника при отриманні замовлення або онлайн на сайті при оформленні замовлення.
Доставка замовлень здійснюється "Новою Поштою"
Зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за будь-які затримки, спричинені перевізником.
Після того, як посилка буде відправлена, ви отримаєте СМС-підтвердження з деталями доставки та інструкціями щодо відстеження вашого замовлення.
Усі вказані дати та час доставки є лише приблизними. Ми прагнемо дотримуватися їх, але не можемо нести відповідальність, якщо не зможемо цього зробити.
Ми наполегливо рекомендуємо утриматися від найму будь-яких монтажників, поки ваше замовлення не буде доставлено та перевірено вами. Ми не несемо відповідальності за будь-які витрати або збори, понесені через недоставку або неперевірені при отриманні замовлення.
Будь ласка, зверніть увагу, що ми не обробляємо та не відправляємо замовлення у святкові та недільні дні в Україні.
Ваше задоволення - наш пріоритет. Тому ми наполегливо просимо вас ретельно перевірити ваше замовлення після отримання і повідомити нашу службу підтримки клієнтів протягом 24 годин електронною поштою, якщо якийсь товар відсутній або пошкоджений. Своєчасне повідомлення дозволить провести швидке розслідування, і ми оперативно організуємо заміну або відшкодування, якщо це необхідно.
Для отримання детальної інформації про нашу політику повернення та обміну, будь ласка, відвідайте нашу спеціальну сторінку Гарантія та повернення
За винятком випадків, описаних у розділі «Обмін і повернення», якщо будь-який наданий нами Продукт виявиться пошкодженим або дефектним, ми або замінимо його, або запропонуємо відшкодування.
У випадках, коли ми не можемо виконати наші зобов'язання за Договором через обставини, що знаходяться поза нашим контролем, або якщо ми поставляємо пошкоджений або дефектний Продукт, ми відмовляємося від будь-якої відповідальності за позовами про упущену вигоду або будь-які подальші втрати, пошкодження або витрати.
Цей веб-сайт, разом з усім його вмістом і будь-якими контрактами, що виникають у зв'язку з його використанням, регулюється і тлумачиться відповідно до чинного законодавства.
Якщо ви незадоволені своєю покупкою, будь ласка, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки клієнтів.
Дата актуалізації 29 Липня 2024